Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2017 16:18 - На Рилските езера
Автор: svetlina551 Категория: Други   
Прочетен: 522 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.08.2017 11:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




                                                     На Рилските езера

    

    03.08.2017

    Помните ли времето, когато сте били малки деца? Помните ли, как възкликвахте:
 - Мамо, виж! Мамо, виж! ?                                                                                                          Сега, като гледате езерото, планината, синевата, иска ли ви се да извикате: „Мамо, виж!“ ? Човешката душа цени красотата. Човешкото сърце копнее за чудесата. Задавате ли си въпроса, какви са тези чудеса? С какво ви дарява Любовта? Чувствате ли се като деца, които на всичко се радват и  които искат да споделят радостта? За какво копнее сърцето ви? -  За Любовта, споделена с други сърца  или за вечната красота на Отца? Когато отваряте сутрин очи и посрещате първите слънчеви лъчи, какво душата ви шепти? Нима сърцето ви не благодари, когато всеки ден е подарен, когато мислиш ти за мен?  Не е ли чудо, че света е сътворен да търся теб, а ти пък - мен?  Разтваряш ти ръце и от душа благодариш, че Слънце има и можеш да твориш.  
 - Животът е прекрасен! - някой ще шепти.                                                                                   
 - Горчи, горчи. - повтарят страдните души.                                                                                Но, Любовта изпълва душата ти и забравяш скърби и тъги, събужда сетивата ти и сякаш всичко ти шепти: „Обичай и благодари!“.                                                                            
 - Но, животът е коварен!  Не знаеш, какво може да те сполети!                                            
 - Тъй ли? Животът е прекрасен!  Сбъдва твоите мечти!                                                          
 - Но, аз съм тъй ограничен и  често тъй самотен! Не знам, обича ли ме някой мен?    
 -  На високо се качи!  Езерото погледни и се съвземи!  А после, на всички ти прости!  На красотата се наслади и ще те попитам аз тогаз:    
 - Братко мили, не те ли теб Любовта окрили? Ха, сега, кажи ми, искаш ли малко рими?  Ако кажеш- „Да.“ -  послушай тез слова:

  Всичко в природата пее. Всичко от радост трепти на високи честоти. И ти, когато с Природата се слееш, пред красотата ще благоговееш;  ще се чувстваш лекокрил; песен ще пееш и  дълго, дълго ще се смееш. Погледнеш ли към синевата, ще почувстваш свободата. Погледнеш ли към езерата, ще почувстваш нежността на водата. Погледнеш ли към тревите зелени, ще искаш да поседнеш и да положиш нозе уморени. На Слънцето ще се зарадваш , на ветрец и цветя, ще запее твоята душа:           - Боже, благодаря за тази красота! Благодаря ти, че мен си ме създал! Благодаря ти, че всичко си ми дал, на живота да се радвам и час по час да благодаря, че ме има и мен в света!                                                                                                                                         
  И тъй, друже мили, ще следваш своята съдба, ще опознаваш ти света и думи сладки ще редиш, за да благодариш. А аз ще те попитам:                                                                   
 - Когато аз и ти следваме своите мечти, когато Любовта ни е събрала нов свят да сътворим, не е ли чудо най-прекрасно? Дори да ми отговориш ти негласно, аз ще знам: Чудото е там - под синьото небе, където чувстваш се като дете и където радостта прелива; където ум, сърце, и дух, душа, живеят в хармонията!                                                                        
   Братя и сестри, по пътя поели, в свят, в който царува добро и зло, моля ви:        Бъдете смели! Вдигнете гордо вий чела! Кажете си:                                                            „Ний сме Божий чада, ще преминем през света и ще носим благодатта! Любовта ще проявим и злото ще смирим. Когато Бог ни ръководи, не боим се от неволи, все напред ще вървим и ще благодарим! „

  Защо човекът страда и за какво той благодари? Струват ли си човешките съдби? Аз искам всички да са щастливи!                                                                                                        
 - Да, ще бъде така, когато осъзнаят, че всичко на добро се обръща; че всичко, което се случва, е за душата полезно. Ако кажете, че това не е така, с вас няма да спорим, а така ще се договорим: Когато на пътя ти злото стои, кажи си:" Аз имам работа тука! Мене ме чака сполука!"  И ако нещо много ти натежи, пак си кажи: "Бог е над всичко! Да бъде волята му!" -  и напред продължи! Следвай своите мечти!

    Мили братя и сестри, с мир останете, за всичко благодарете! А ние над Вас ще бдим и също ще благодарим.                                                                                                                  
   Мир, Мир, Мир!                                                                                                                                 
   Светлина, Светлина, Светлина!                                                                                              
   Правда, Правда, Правда!                                                                                                     
   Любов, Любов, Любов!                                                                                                           Любовта в света ще царува и тогава никой няма да мъдрува. Ще пеят братя и сестри, осъществили своите мечти. А сега помнете:

                                                     Никога не сте сами!



Тагове:   Бог,   мир,   радост,   любов,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svetlina551
Категория: Други
Прочетен: 122441
Постинги: 62
Коментари: 12
Гласове: 77
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031