Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2017 21:02 - Душата празнува
Автор: svetlina551 Категория: Други   
Прочетен: 469 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




                                                               Душата празнува


Благословен да е денят, в който Божият Дух е благоволил,
син Божи да слезе на Земята,
съдбините човешки , изпълнени с грешки,
да промени, за по-светли бъднини!
Говорил той за Любов, за Мир между людете,
за славата Божия, за чистота
и как да придобиеш даровете.
Това го знаем от писанията,
благодарим вес ден за дарованията.
Здраве, Надежда и Любов си пожелаваме
и все така продължаваме...
Ха, сега да си речем:
Сполай ти, Боже!
От теб, не ще се отречем!
Мир, Радост и Веселие,
да са винаги у нас,
да живеем и да пеем във захлас!
Нима възможно е това? - ще простене страдната душа.
О, да! Вдигни глава! Прослави Отца!
Дай път на Любовта!

Ако нямаш ти пари или
нещо ти тежи,
ако животът ти на косъм дори виси,
така си кажи:
Духът Святий у мен живее
и все има нещо, което може да ме разсмее.
А, щом усмивката е жива,
все още ме бива!
Свещен да бъде този час,
в който ти и аз, се хванем за ръка!
Ще изгреят 100 слънца!
И Бог ще се развесели,
че събра отново светлите души.
Работи! Мисли! Люби!
Доброто си дарувай,
със всички другарувай!
И празник ще е всеки ден,
за това, че си ти до мен!
Слава Богу във висините!
Мир и Любов във душите!



Тагове:   Бог,   здраве,   любов,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svetlina551
Категория: Други
Прочетен: 123711
Постинги: 62
Коментари: 12
Гласове: 77
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930