Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2019 23:37 - Ръка ти подавам
Автор: svetlina551 Категория: Други   
Прочетен: 475 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.04.2019 23:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


                12.04.2019г
                Горна баня


                                                                Ръка ти подавам
     

Попитали един тъжен човек:

          - Защо тъжиш, човече?

Той през сълзи отговорил:

         - Как да не тъжа? Светът, в който живея е пълен с лошотия...       
         - Не е така, братко! Огледай се и виж: слънце, въздух и вода радват наш"те сетива. И колко много красота!
      
         - Не на мен тия! Колко много лошотия...
        
         - Слушай, братко, аз на живота си се радвам, вес ден благодаря. Готов съм да прегърна всеки от сърце и от душа. Кажи ми, нима греша?
       
         - Слушай, как ще те прегърна аз, като не знам, какво ми мислиш в този час? С нещо ще ме ти смутиш, дори очаквам да ме наскърбиш. Току виж, нещо си ми взел и ме оставиш да паса като дърт козел.
       
         - Ех, братко, погледни в тез очи! Нима, Любовта ми не личи?
       
         - Я, не ми разправяй ти лъжи!
        
         - Ех, твоята уста все гълчи, гълчи... Дай, да те прегърна, в света на щастието да те върна!
        
         - Бягай ти от тука, да не ми опиташ ти юмрука!
        
         - Чакай малко, братко, осъзнай се, покай се, усмихни се, дълбоко въздух поеми, жив се усети! А, кажи сега, не чувстваш ли радостта? Да дишаш можеш. Светлината пропусни и за други помисли! Кажи си ти така: този ми е брат, тя пък е сестра. Всички сме тук дошли проводени от Любовта, да изпитваме ние Радостта. Пък тогаз ще ти иде да запееш, сладки думи да редиш и да благодариш. Погледни ме, аз съм с теб, до теб, ръка ти подавам и сякаш нов свят създавам!
       
          - Стига с тия светове, не виждаш ли, че всякой насам-натам снове, не знаеш какво ти мисли тука, а ти ми говориш за сполука.
       
          - Слушай, да се разберем така, аз ще ти подам ръка, а ти ще решиш, как ще продължиш. Ако така ти харесва, можеш да тъжиш. Ако пък решиш да ми се довериш, можеш пък да не сгрешиш. Опитай само колко е добре, да вървиш рамо до рамо; каква благодат е, че можеш да споделиш, дори когато тъжиш. Сега ще те оставя и ще ти кажа дума блага:
 
Любов, Любов, Любов,


душата ти за нея пее,

сърцето ти за Любов копнее,

Любовта е в теб, Любовта е в мен,

Любовта е във всичките души тук дошли,

Любовта отдай и знай, ще имаш своя рай.

Там няма да тъжиш, а само ще благодариш.

            - Ех, може пък и право ти да думаш. Не, че и аз не искам този рай, но дума ми дай, кажи ми: "С теб съм, сега и навека!" Ей така, ще уважавам човека, пък тогава и сърцето ми ще пее, всичко в мен ще се радва, че живее. Ех, Живот, Живот, той в мене се втича, а от мен Любовта ще изтича. Туй, братко, разбрах и ще изправя моя калпак и ще кажа пак: Ти навреме дойде, да стоплиш мойто сърце! И аз ще правя така, пък дано се изпълни с Любов света!

Засияли с усмивка двете лица и запяли песента:

Да пребъде Божият Мир

и да изгрее Божията Радост

и Божието Веселие в нашите Сърца!



Тагове:   мир,   радост,   любов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svetlina551
Категория: Други
Прочетен: 122461
Постинги: 62
Коментари: 12
Гласове: 77
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031