Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2019 14:45 - Да проявим Любовта
Автор: svetlina551 Категория: Други   
Прочетен: 360 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.04.2019 14:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





                            

07.04.2019 г. - Горна Баня


                                              Да проявим Любовта

Тъй като Бог е благоволил да ни събере

и чрез Любовта си нужното да ни предаде,

ще ви кажа сладки думи две:


Бога Люби! Работи и учи! Пей и се смей

и с другите в хармония живей!


И ако и да ви се струва, че животът е много труден

и се изискват неимоверни усилия да се справите с житейските теготи,

то, трябва да помните, че никога не сте сами;

че Бог във вас се врича и никога от вас не се отрича.

Ако ми кажете: " Сладки думи две,

но, знаеш ли колко е трудно, да събереш две плюс две?"

Животът тъй се подрежда, че някой все нарежда:

- О, Боже, защо все на мен, не виждаш ли, че съм сломен?

Дай ми сила, мощ, да знам, че ме има йощ!

- Ех, деца, деца, Правдата всякога е една -

ще пребъде Любовта!

Нея търсете и се съвземете!

- Где е таз Любов? Нима за нея всеки е готов?

О, да, искам Любовта! За нея копнее всякоя душа.

- Чедо, помисли, Любовта в теб стои!

Път на Любовта дай и ще почувстваш своя рай!

А, ти, какво? Само - дай, дай, дай...

Ами, че аз всичко съм ти дал.

Как не го разбра?

От невежеството страда твоята глава.

Пропусни светлината, освободи се от теглилата,

ръка на ближния подай и знай:

Аз, ти, той и тя сме тук дошли,

да проявим Любовта!

- Нима е лесно? - ще възроптае смутената душа.

Когато отсреща е тъмнина, защо да отдавам Любовта?

- Как защо? Любовта прави чудеса!

Опитай, може пък да решиш,

че си заслужава, Любовта да се отдава!

А сега, за да приключим, ще кажем:

Вдигнете гордо чела!

Усмивки да греят на вашите лица!

Отворете вашите сърца!

Приемайте и отдавайте!

За нищо не съжалявайте!

На Бога благодарете и се смирете!

Само така, ще се успокои вашата глава,

само така, ще се възстанови реда.

И така: Бог е над всичко!

И ако е допуснал теглила,

не е за да смути вашата глава,

а, за да разбере тя, че само Любовта ще спаси света.

Живейте по Божиите правила

и знайте, че светли същества ще ви съпътстват навсегда!

А на другите кажете така:

Не бой се, брат (сестра), не си сам (сама)!

В теб, с теб, край теб е Любовта.

И така: ще се прослави Бог през вековете чрез Любовта!



За лична употреба:


Ще създавате и променяте световете, когато сте готови за това.

Отстоявайте Божията Правда и неговата сила ще се изяви чрез вас!

Бъдете верни и всякога ще сте на правия път!

Творете, създавайте, благодарете !

Мир вам!



Тагове:   Бог,   любов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svetlina551
Категория: Други
Прочетен: 123085
Постинги: 62
Коментари: 12
Гласове: 77
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930