Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2021 16:41 - За Любовта
Автор: svetlina551 Категория: Други   
Прочетен: 343 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.08.2021 16:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





                                                    За Любовта
                                                      
Приятели любими искате ли рими?Ако е да, чуйте моите слова:

  Искам и мога да живея без тревога,
защото вярвам в Бога.
Да се радвам, че живея,
това е нещо, което най-добре умея.
Той, Бог ме е създал,
за да се прояви чрез мен,
за да има на земята Любов и Радост,
да пеем песента за Великото творение
и ден след ден,
ти и аз да живеем, като в стихотворение;
да следваме ритъма Божествен;
да творим и нов свят да сътворим.
Приятели любими,
нека в този час да има веселба,
да не мислим за наш,те теглила!
Да си представим,
че са леки нашите тела,
че можем да летим
и нови светове да посетим!
А после, като се приземим,
отново да живеем с лекота,
както ни завеща нашият Баща!
От нас да извира Любовта,

да сме кротки,
да сме благи
и на братя и сестри - драги!
Толкова е лесно,
само си кажи: Бог в мен живее,
сърцето ми пее -ти и аз,
аз и ти, сме вечните братя и сестри,
в братство да живеем ,
да се радваме,
да се смеем и заедно да пеем!
  Когато сме на езерата,
нека да притихне ни душата! 
Да не забравяме,
че на гости сме тук дошли
и макар, че играем нашите игри,
да пазим чисто,
за всичко да благодарим
и малко да се ний смирим!
Да приемем, че всеки тук дошъл,
се радва на красотата на езерата и планината ,
а тя пък, планината, работи върху душата!
- Но, как така? -  някой ще каже
-  Нима душата , сетивата и всичко,
  което знаем за планината, 
не стига, за да ни повдига?
Може за някой да стига,
но ще ви кажа:
Духът е този, който повдига!
Ха, сега, да речем:
  Благодарим ти, Боже, щом ти си рекъл, всичко може!
От нас се иска само,
да застанем рамо до рамо,
в правия път да вървим
и от нищо да не се смутим.
И така:  Да пребъде Божият мир!
 Да изгрее Божията радост и Божието Веселие в нашите сърца!

Радвайте се на всичко, като деца!
Божието царство в душите си въдворете и за всичко благодарете!
А аз, където и да се намирам,
ще  Ви прегръщам и в Любовта завръщам!



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svetlina551
Категория: Други
Прочетен: 124263
Постинги: 62
Коментари: 12
Гласове: 77
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930